sobota 17. októbra 2015

DIY almost Lyngby vase alebo vlastnoručná váza na kvety

Po dlhej dobe pridávam DIY príspevok, aj keď myslím, že ten do-it-yoursel, čiže urob-si-sám názov je príliš vznešený a pravdepodobne mi dáte za pravdu, keď budete čítať a sledovať obrázky ďalej. Ale nedalo mi. Ak ste si pred časom prečítali, ako som sa dala na výrobu barového stolíka, viete, že mám na povale sprej (vlastne dva, jeden čierny matný a jeden strieborný) aj že som objavila moju najnovšiu úchylku a to je sprejovať, čo mi príde pod ruku (a potom sú z toho efetkné lacné dekorácie a nie, že nie). A tak vznikla aj táto váza, na ktorú som neprimerane hrdá.


A hneď zistíte prečo, keď zbadáte, ako vyzerala pred mojim útokom. Jedna vec, ktorú o mne možno viete, možno nie je, že milujem pocit ušetrených peňazí (kto by nie, že), ale keďže milujem aj nakupovanie, vyzerá to u mňa asi tak, že kúpim, čo chcem a čo treba, ale urobím všetko na svete preto, aby som to kúpila v akcii či zľave. :D A preto asi prvé slovo, ktoré som sa naučila po dánsky, bolo TILBUD - zľava. Ale aby ste si zase nemysleli, že kupujem všetko, čo vidím v zľave - odtiaľ potiaľ! :D Jednoducho kúpim, čo chcem alebo čo treba, ale kúpim to lacnejšie /ak sa dá/. V praxi to vyzerá, že som napríklad taniere kúpila v outlete v deň keď tam mali ešte extra 50% na všetok tovar. Kožené čižmy som si kúpila pred dvoma týždňami za 12 eur, keď vypredávali minuloročný tovar. Včera som kúpila banány za akciovú cenu (čo neznamená, že sú v horšom stave ako za pôvodnú cenu). A tak ďalej, pravdepodobne vám teraz zniem ako šialenec, čo behá po meste a hľadá zľavy, ale (zatiaľ) to tak nie je. :D Jednoducho mám šťastie, že viem nájsť také zlacnotiny. Ale späť k môjmu príspevku. Váza. Doma som žiadnu nemala a keďže občas sa mi podarí nejaké kvety dostať (alebo kúpiť, veď zľavy :D tak sa mi nejaká žiadala. V Dánsku sú populárne vázy značky Lyngby, pravidelne ich vidím v nejakom obchode, ktoré vyzerajú asi takto:

ZDROJ
Ale stoja čokoľvek od cca 30 eur vyššie (a keď hovorím vyššie, 20 cm biela váza stojí približne 70 eur a viac, podľa toho, kde ju kúpite, áno prosím). Čo som, samozrejme, pri mojej zľavy milujúcej povahe nemohla zaplatiť. Našla som ich aj v outlete, ale stále stáli okolo 15 eur. A preto som si pomohla. V obchode som kúpila sklenenú dózu na čokoľvek za cca 1 euro (a som si istá, že takýto kúsok by ste našli napríklad v KIK alebo ktoromkoľvek väčšom potravinovom reťazci v oddelení kuchynských serepetičiek),


ktorú som nastriekala na strieborno a nechala 24 hodín schnúť. Ideálne by bolo ešte raz prestriekať ochrannou vrstvou bezfarebného laku. A efektná lacná váza je na svete!


5 komentárov:

  1. Na slevy máš vážně patent. :D Já jsem letos zaspala i povánoční výprodeje a teďka si začínám uvědomovat, že potřebuju spoustu věcí, ten patent bych taky brala..:D
    Každopádně krásná DIY, konečně něco jednoduchého, z čeho se ke konci nestane kýč. :)


    Chic By Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šikovný nápad! Možno sa odvážim niečo podobné urobiť, ale v zlatej verzii. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D