streda 11. septembra 2013

Bashaland ♥ 5+1 ... in august

Nech som v ktorejkoľvek krajine, každý mesiac niečo objavím. Je to dar. A snažila som sa aj v auguste (dobre, nesnažila, pretože tie vecičky si ma tak nejak nájdu samé). A dnes mám pre vás teda riadnu zmesku, čo sa medzinárodnosti aj pôvodu týka. Pripravení na riadnu všechochuť?


1. Keď je Dánsko niečím známe, pravdepodobne to bude fakt, že je tu šialene draho. Ale šialene. Asi tak draho, že som si odvykla od nakupovania výrobkov pných kvalitných surovín a nenápadne sa presunula na nákup výrobkov zlacnených (čo ale neznamená, že jem blbosti, aj dobroty sa dajú nakúpiť keď zistím, ako na to). Takže keď som našla obchod, ktorý sa volá Tiger, moje srdiečko aj peňaženka zaplesali. Je to obchod plný skvelých a originálnych vecí a drobností (ktoré, samozrejme, nutne k životu potrebujem) navyše za absolútne nedánske ceny (ceny sa pohybujú od 10 do 100 korún, čo je asi od 1 do 15 eur). Niekedy sa tam chodím len tak popozerať. Mám odtiaľ napríklad rámik, ktorý ste videli v tomto príspevku, ale veľmi špekulujem aj nad týmto vankúšom.

2. Pravidelne mi chodí na e-mail newsletter z etsy a ja pravidelne otváram, ochkám, nadchýnam sa a pripisujem na list Ježiškovi. A tak som objavila aj takú parádičku ako šperky na mihalnice. Poznali ste? Neviem, či by som s tým vedela lietať po svete celý deň, ale na špeciálne príležitosti perfektné. A keď som videla tohto kolotočového krásavca, vážne som sa zamyslela nad tým, že by som po troch rokoch vymenila svoj kostým na Halloween a výnimočne nešla za vílu (a to už je čo povedať, že honey? :D

3. Asi každý, kto má instagram, sa snaží svoje fotky naaranžovať čo najkrajšie. Veď ide o to očariť kopu ľudí :) A keď ste mimoriadne spokojní so svojimi výtvormi, môžete si ich dať vytlačiť a následne vycapiť na chladničku - môžete to vyskúšať TU. Obdivovala som to u Lucky doma, vyzerá to perfektne, aj keď som stále z časti urazená, lebo medzi jej výberom nebola ani jedna moja fotka! :))

4. To, že mám rada handmade viete veľmi dobre. Rada si sama sem tam niečo vyrobím a rada podporím aj iných a nakupujem ručne vyrobené krasotiny. A tak keď som zaregistrovala, že sa u nás chystá vydanie časopisu pre nás handmade nadšencov, zbystrila som pozornosť a vyslala tajné správy mojim spojkám, nech sa popozerajú po stánku a zoženú mi jedno číslo. Ak bude obsah taký pekný ako si predstavujem, tak sa dobrovoľne stávam verným čitateľom, pozrite si viac info TU.

5. Keď som v cudzom meste sama a nová, nezvyknutá, po mnohých rokoch som opustila kamarátov a pracovnú klasiku a tak sa mi niekedy stane, že mám veľa voľného času. A pre tieto prípady ma Lucka zásobila niekoľkými seriálmi (lebo pokiaľ ide o mňa, som absolútny seriálový analfabet, ja naozaj poznám iba Priateľov a Sex v meste) a jeden mi špeciálne vyznačila, vraj si ho mám pozrieť, že sa mi bude páčiť. Tak som pozrela raz, druhý tretí a pozerám stále a seriál Mad Men odporúčam pozrieť aj vám. Odohráva sa v 60tych rokoch na Manhattane v reklamnej agentúre a keď už nič iné tak vám garantujem, že minimálne tie kostýmy si zamilujete!

+1 Zajac je super multifunkčná a jej galériu a parádne výtvory určite odporúčam! Maľuje, kreslí, šije, vyrába šperky no mne osobne sa najviac páčia veselí pantofláči a špeciálne som si vybrala Alana - nie je perfektný? 

8 komentárov:

  1. super, super, zase super...ale co sa cudujem. paci sa mi StickyGram, len nemam istagram, ale to zatial nevadi :)) a casopis Mollie obdivujem na billboard-och, vyzera to perfektne, ale ja mozem vsetky mile vecicky len obdivovat, vystrihovat obrazky a robit si papierovy pinterest...pri mojej netrpezlivosti by som si skor ublizila ako nieco vytvorila :) ale rada budem obdivovat nejake tvoje mile vytvory

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ja mám instagram, ale nemám tam fotky, ktoré by som chcela vytlačiť , tak neviem, asi sme na tom rovnako :D
      noo ja už som rozhodila siete a čakám ako a kedy sa ku mne časopis dostane, veľmi som zvedavá naň :) :D áno, práve som si ťa predstavila ako niečo striháš a tvoríš a nejde to, tak naštvaná hádžeš nožničky niekam do kúta :D

      Odstrániť
  2. ooooh, ten vankusik je kraaaasny! ale niektore tie ozdoby na mihalnice vypadaju dost hrozivo :D

    no a som zvedava, koho napadne predplatit mi Mpllie pod stromcek. asi tomu budem musiet trosku pomoct :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee! a predstav si, včera som bola v tom obchode a už je vypredaný, no verila by si? Ani som si ho nestihla kúpiť! :D niektoré možno hej, uznávam, ale tento koník je strašne roztomilý podľa mňa :)

      ooo vidíš!!! mám prvú položku do vianočného wishlistu, ďakujem za nápad! :D

      Odstrániť
  3. Na halloween by tá vecička na mihálnice bola super,originálna by si bola :) vankúšik je krásny,úplne si viem predstaviť ten obchodík,samé také krásne veci..o časopise čítam prvý krát,asi sa naň mrknem :) ďakujem ta tip Baši!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že! ale obávam sa, že asi iba na halloween :D ten obchodík je super, ja tam chodím niekoľko krát do týždňa a vždy si aspoň niečo musím kúpiť :))
      noo mrkni a keď prelistuješ, daj echo ;)

      Odstrániť
  4. Mad Men raz musim vyskusat na tvoje odporucanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozri! Ja sa akurát chystám na ďalšiu časť! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D