utorok 16. júla 2013

Redmaxiskirtagain

Ahojte dievčatá (chlapci? neviem, či ku mne vítajú aj chlapci, ale ak áno, veľarada vás vítam a zdravím), vo chvíli, keď si čítate môj príspevok, riešim životne dôležité problémy ako napríklad, aký ochranný faktor použiť, či si mám na trh na nákup čerstvého ovocia zobrať radšej slamený klobúčik alebo červený bodkovaný šilt prípadne či si idem lúštiť krížovku alebo dočítať "Krásni a prekliati" od Fitzgerald-a. Áno, veľmi stručne a jasne, zobrala som Bashaland na dovolenku a mojim najväčším problémom je kresliť pekné srdiečka do piesku, kombinovať plavky a cpať sa zmrzlinou. Musím sa priznať, že sa veľmi teším, lebo momentálne netúžim (a nepotrebujem) po ničom inom, ako na pár dní vypúť. Myslela som, samozrejme, aj na vás a prednastavila vám niekoľko príspevkov (dúfam, že ich bude niekoľko, lebo vo chvíli, keď píšem tento prvý, sa odchod blíži a ja ešte nemám zbalenú bižutériu. Keď máte aspoň akú takú predstavu o mojej bižutérii, aj vy cítite vo vzduchu tu hroziacu katastrofu).
Okrem iného by som vám chcela veľmi pekne poďakovať za krásne komentáre k môjmu narodeninovému príspevku - mám rada všetky komentáre a na mnohých sa často smejem alebo usmievam a tieto boli úplne úžasné, ďakujem vám krásne :) (inak, stále sa v tomto príspevku môžete zapojiť, chcem vám dať darček!)
A aby ste nezabudli ako vyzerám, tak sa vám ukážem v mojej najobľúbenejšej maxisukni. Ako inak :D





maxiskirt F&F | tank top H&M | shoes CCC | bag Primark | watch ALDO | earrings from Budapest | sunnies Mango

8 komentárov:

  1. mám rovnakú sukňu, ale v čiernom :) mám ju už asi tri mesiace, a stále som nenabrala odvahu v nej ísť von :D neviem prečo, pripadám si v nej ako nejaká hipisáčka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sup sup nabrat odvahu a hura do ulic :) a nahodou, vyzerat ako hipisacka predsa moze byt super ;)

      Odstrániť
  2. skvelá je! tak ja verím,že si to tam užívaš a teším sa aj na ďalšie prednastavené články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Bashinko, tak to sa nikdy nestane, aby niekto, kto Ťa raz videl a spoznal, zabudol, ako vyzeráš.. taký pôvabný obrázok už človek z hlavy nevymaže. ;-)
    Má obľúbená maxi sukne - to si moc potešila! :-*
    A mne nezostáva než priať si, aby Bashaland oslavoval každý rok po dobu najmenej ďalších 86 rokov (môže byť?);-).
    Najpohodovejší dovolenku, pekná srdiečka v piesku a mora zmrzliny Ti praje Tvoja Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och Vivi dakujem dakujem to sa krasne pocuva :-*
      86 rokov znie fajn, ja by som si sice osobne priala aj viac, ale 86 rokov je dobry zaklad :D

      Odstrániť
  4. ty si tak krásna. tá sukňa (maxi je vážne naj) je dokonalá a aj okuliare a infantilné naušnice. (jupíjé) uži si dovolenku, hlavne si oddýchni:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si tak zlata, dakujem :-* dakujem dakujem, oddychujem ako sa da :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D