streda 22. augusta 2012

Summertime sadness

Keď je vonku sedemsto stupňov, oblečte si šaty z pavučinky a tenkého papiera, vypnite si vlasy až vysoko k nebíčku a poproste Lucku, aby to strašné sparno a jednoduché šaty čarovne namixovala.
Ja si práve (dúfam) užívam dovolenku, vy si užite ako som sa obliekla posledný deň do slovenských horúčav :)









Šaty Mango, topánky + okuliare H&M, taška Marks&Spencer, vejár suvenír z Porta
Foto: Lucka

2 komentáre:

  1. suvenir z porta <3
    a ak spravne vidim, tak presne tento sat som sa pokusla doniest si domov ako suvenir z porta... aspon, ze ty ich mas! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Ale pocas jednej cesty elektrickou sa mi ho vdaka sialenemu ovievaniu podarilo nalomit :( a ten sat je skvely, co ta odradilo? Mne su tie moje trochu privelke/privolne, ale to je v lete pri horucave len plus :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D