štvrtok 9. augusta 2012

Cukrová vata

Tieto šaty si ma pred mnohými a mnohými rokmi našli. Samé. Vážne. Boli zavesené na vešiaku, pred nimi rodinka tmavomodrých kabátov za ktorými vykúkal malý, čarovný, tajomný a lákavý kúsok ružového čohosi. Bolo to ružové, bolo to krajkové a bolo to neodolateľné. Najprv som váhala, lebo dlhé šaty či sukne som vtedy nikdy na nikom nevidela. Možno tak čierne kreácie na postarších dámach :) Keď som v nich prvýkrát vyšla na ulicu, aj som si pripadala ako keby som mala na sebe iba spodné prádlo, súdiac podľa pohľadov a výrazov okoloidúcich :D Keď som ich mala naposledy, počula som na ne akurát, že sú ako z rozprávky :) Ale čo na nich ma láka zladiť sa v nich na cukrovú vatu, to teda netuším... :D




Šaty Mango, topánky Miss Sixty, svetrík Bershka, kabelka darček, náhrdelník DIY + darček, náramky H&M + DIY + úlovok z urban marketu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D